Inte en dag har gått utan jag tänkt på stränderna man bränts på🌴☀

Sitter just nu helt forever alone på tunnelbanan på väg hem, skulle varit med sonia och Bella men det blev kaos typ så jag mötte upp Therese och vi drog till saltis istället och träffade Julia. Det var fett tråkigt för alla var skit sega haha så jag och Therese åkte in till stan igen och åkte hem till thor med Alexander och försökte kolla på nån spansk skräck film men det sluta med att vi snacka så mycket istället så vi stängde av den haha. Jag och Therese drog typ 20 över 8 eller nått sånt för hon var tvungen att åka hem.
Lol ni får en dålig bild på mitt svarta hår, kommer bättre seeeeeen 👌👌👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback