"It's too cold outside for angels to fly"

tjo bror!
Asså ärligt det är nått fel på mig men idag/imorrn (tisdag) är ju riktiga första dagen på lovet för oss stockholmare och jag har redan cepat min dygnsrytm. Fml. Men aja ville bara säga att jag har fått en liten crsh på den här killens röst och la la la. Känner att det här var ett onödigt inlägg men det blir så bra så

BTW, JAG BEHÖVER SOM NI SER HJÄLP MED EN HEADER OCH SÅNT, KONTAKTA MIG OM DU VILL HJÄLPA TILL :)

Eller asså jag kan ju göra det själv men orkar inte haha :P

Aja godnatt, puss!




Kommentarer
Postat av: Therese E <3

Helluuuu Matti! <333 kan nog hjälpa dig med headern om du vill!

Du kan kolla till exempel på Nathalies blogg (Forsell) på hennes header för den har jag gjort :)

2012-04-11 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback