When nothing in lifes goes right,go left

Tjeeenare!
Det har varit en fett flummig dag hela dan haha men det bästa var nog ändå på rasten. AHAHAHA jag emma, nathalie och bella låg på en av bänkarna på g-punkten och tog sjukt snygga kort och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vi skrattade non-stop i en timma. Kanske lägger upp en av de bilderna om ett bra tag... eller inte alls för de var ju inte för fina... Men iaf, efter da skol satt jag, bella, sonia och therese kvar i skolan i en och en halv timma och bara snackade men sen kom vaktmästaren och körde iväg oss :( Så vi gick och satte oss på donken ist och satt där tills alla var tvugna att gå. Då åkte jag med bella till mörby och tog bussen där ifrån till vallentuna och nu ligger jag här i sängen och är helt slut haha. Fattar inte hur jag kan vara så trött :O
Blir ingen bild nu fär jag har alla bilder på min mobil och den är död och jag hittar inte min laddare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback