Jul looooooooooooooovvv!!!

Tja tja kåmpizar!
Woho nu är jul lov! Det ska faktiskt bli ganska kul hehe. Meeeen iaf idag var vi ju som sagt i kyrkan och hade avslutning och det var rätt tråkigt men det var några som sjöng jätte bra :D Sonia och Ellen, Och Bea och Cornelia var sjuukt bra hihihi alla andra också förstås. Meeeen sen efter kyrkan gick jag, Sonia, Bertil, Bella och William till Fältöversten och kollade lite julklappar till Willes släkt och jag hjälpte honom med alla. lol. (fick en julklapp i skolan också men tänker inte skriva vad det var här...) Sen åkte jag och Bella hem till henne i Danderyd och fotade lite och nu är jag hemma :). Funderar på om jag ska ringa nån i vallentuna och träffa dem men jag vet inte om jag orkar hehe.
Så här kul tyckte Bella, Love, Bertil, William och adrian att det var i kyrkan lol

Och så här kul hade Sonia

Och så här fin var jag idag hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback