God jul!

Wehå det 'än äntligen jul afton! Vad gör ni idag? Själv har jag öppnat julklappar och ätit frukost och ska göra mig i ordning för vi ska åka hem till min moster och hennes kille. Är rätt nöjd med mina julklappar än så länge faktiskt :D Valfri period på det bästa ridlägret taffsnäs (ska gå på 3 så klart), Konsert biljetter till ***** ******Fick ganska många så ska ge bort några så kan inte skriva vad det är tihi^^, Högtalare till min dator, Biljetter till en dans uppvisning, Pengar, Resa till fjällen på sport lovet och fina vantar av min farmor haha :P Om ni ska på ridläger i sommar ska ni gå på taffsnäs. För mig är det 3:e året jag åker dit.

Bilder från google för mina ligger på pappas dator :O

Kommentarer
Postat av: rebbeca micro

vi syns där då

2011-12-29 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback