Cry a river build a bridge and get over it.

Good morning sunshines!

Det skulle bli fler inlägg igår men blogg.se appen dampar så vi får se om det här ens kommer upp. Men igår efter skolan så åkte jag och Alice till min mammas jobb för jag skulle hämta pengar och sen vidare hem till henne. Vi åt och fixade oss lite sen började vi gå mot skolan för det var nån film grej på g-punkten. Så vi var där ett tag men filmen var så tråkig så jag Alice, nathalie f, och ellen gick till 7-eleven och köpte chips och en cola så satt vi där. Haha nolife men men det var skit kul för jag och Nathalie fick värsta skratt anfallet och kunde inte sluta skratta ahaha. Men sen efter ett tag gick vi tillbaka till skolan och så var vi med några där och det blev värsta dramat typ... Men sen var jag tvungen att åka hem för jag var tvungen att göra franska. Fezt. Eller inte. Men jag kom väl hem vid halv 11 och jag var så trött att jag somnade direkt haha så jag får göra franskan på tåget :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback