Blåa ögon blont hår. Där går tjejen ni aldrig får. Hon är bruden ni kallar vacker, hon är bruden täckt av spackel. Indragen mage, ryggen sträckt vem fan kom på ordet perfekt?

Yey! Jag har äntligen löst det där med statistiken (hoppas jag).
Men här kommer en grej jag snodde från http://rebeccalysholms.blogg.se

Civilstånd? - Singel
Har du någonsin förlorat en nära vän? - Ja
När var sista gången du verkligen skrattat? - Idag på tåget med Olivia haha höll på att dö och alla stirrade...
Något är fel, den första personen du vända dig till? - Isabela, Alice eller Tamara
Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? - Jag vet bara en och det är Henrik och förlåt att jag kallade dig rikemansbarn i början av 7:an men jag kallar alla det så ta inte åt dig!
När var senaste gången du grät mycket? - Natten till måndags
Är det någon du vill göra allt? - Ehh va?
Hur många kan du berätta allt för? Isabela, Alice, Emma, Nathalie och Tamara
ar du någonsin sett en fallande stjärna? - Jupp senast i torsdags eller fredags
Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Jaa Olivia betyder massor för mig
Beskriv dig själv med ett ord? - Random...
Fullständigt namn? - Mathilda Nora Björklund Seppälä Isberg heh...
Favoritlåt? -  Fight for you
Favoritfärg? - Hmm... typ svart eller rosa
Bästa vänner? Eller mina närmsta vänner iaf Isabela, Tamara, Nathalie, Emma, Sonia, Alice
Person jag saknar? - Daniel O just nu
Första kram? - Hahahaha whuut?
Senast kram? Olivia :D
Senaste meddelande från? Ehm jag vet inte men kanske Bella?
Senaste person som jag någonsin sett? Mamma
Mitt missbruk? Musik, skratta, tuggummi och PRATA! När jag var sjuk så slutade det med att jag pratade med mig själv haha
Favorit butiker? Hollister, Gina, Salt
Vem jag berättar allt för - Isabela, Tamara, Sonia
Favorit djur? -  Katt :3
Lång? - Jupp ganska
Vem har mitt hjärta? - Ärligt talat så vet jag inte :S Men det är en som har mitt hjärta<3
En hemlighet? - Men om jag säger det här är det väl ändå ingen hemlighet? Hallå?
Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? - 10?
De flesta minnen med? - Emma, Nathali och Bella
Människor har du nyligen blivit mer "nära"?  -  Sonia, Bertil och William
Vem jag inte kunde leva utan? - Min syster
Vem förväntar jag mig att känna för evigt? - Isabela, Emma, Nathalie, Sonia, Tamara, Alice
Vem jag älskar mest? - Min mamma, syster, store bror och mina närmsta vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback