På väg hem :D

Åhh är äntligen på väg hem. Åkte in till stan så jag var där vid 1 och träffade Alice och Tamara. Vi fikade och gick runt på stan men sen orkade vi inte mer så vi gick till sergel och köpte popcorn och gick sen till TT haha töntar vet menmen. Vi satt där i några timmar och pratade och värmde oss och sen vid 6 skulle jag träffa min pappa och syster så vi gick till gallerian där jag skulle träffa dem och sen gick Alice och Tamara. Pappa, Fanny och jag åkte till söder för Fanny skulle pierca sig så hon gjorde det och sen skjutsade pappa mig till tåget och nu sitter jag här och lyssnar på musik och sånt :)

En sån här gjorde hon, en smiley heter det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback