Long time no now

Och jag ska börja med att säga att jag som märkte tog en liten blogg paus. Hade inget att blogg om och orkade inte och så. Och jag vill också säga att drama inlägget var en blogg rape...
Men nu ska vi se, det nyaste som hänt är väl bara att jag börjat på handboll igen och den här gången kommer jag inte lägga av för att jag får för lite fritid som jag tyckte förut. Jag kommer ha träning på måndag, tisdag, torsdag och frivilliga på fredagar. Men ojj vilket roligt inlägg? Men jag sitter iaf på bussen påväg till skolan och jag känner på mig att jag kommer bli sen, börjar om 5 min och jag är i roslagstull. Hehe. Men ni får säga vad jag ska blogga om, om jag ska göra dagens outfit, video inlägg osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback